Uncategorized

Recenzie: Muzică animalul meu de companie: Muzică clasică pentru pisici

când Tom Nazziola, dezvoltatorul muzicii animalului meu de companie, m -a contactat despre evaluarea o parte din muzica pe care a creat -o special pentru ca animale .

Muzica lui Nazziola, de la muzică de film la piese corale și orchestrale, a fost interpretată în întreaga lume, precum și difuzată la nivel național și internațional la radio și televiziune. Dar ceea ce mi-a atras atenția cu adevărat a fost faptul că Tom a servit ca unul dintre principalii interpreți pentru CD-urile și DVD-urile premiate ale Disney, premiate de Disney, pentru mult mai mult de 10 ani. Aceste CD -uri și DVD sunt dezvoltate pentru a lumina și a -i distra pe copii de toate vârstele. „Am fost întotdeauna fascinat de efectele muzicii asupra oamenilor”, spune Tom, „și am fost curios despre modul în care muzica clasică afectează în special animalele – în special cele care suferă de anxietate.”

Studiile au arătat că animalele de companie răspund favorabil muzicii clasice în situații care induc stres și, de obicei, alunecă într-o stare de spirit foarte pașnică și senină, după doar câteva minute de ascultare. Un studiu la Colorado State University este chiar o privire asupra modului în care muzica clasică poate ajuta la realizarea unui veterinar să verifice mai puțin stresant.

Nazziola a descoperit că este esențial să folosești muzică care să mențină o dinamică liniștitoare de la început până la sfârșit, ceea ce nu este cazul multor muzică clasică „off-the-raft”. Aranjamentele de pe muzica My Pet CD-ului meu CD-uri soft și versiuni de coarde ale pieselor clasice și au fost reororchestrate folosind sunete liniștitoare, acorduri și armonii. Sunt absolut îndrăgostit de aceste CD -uri.

Tom mi -a trimis trei CD -uri: melodii moale, tăieturi clasice și plăcinte de vacanță. Nu pot spune cu siguranță dacă Allegra și Ruby sunt mult mai nedorite atunci când cânt CD -urile, dar nu duc exact viețile stresante. Dar pot să vă spun că vă simțiți mai calm și mult mai senin după ascultare și nu am nicio îndoială că aceste selecții uimitoare vor funcționa pe pisici stresate. Și pentru că tensiunea noastră ne afectează animalele de companie, sunt totul pentru ceva care calmează atât pisicile, cât și oamenii lor.

În momentul de față, mă bucur în mod special de CD -ul de tratare a vacanței. Am un mic ritual în timpul sărbătorilor: în fiecare seară înainte de a mă culca, petrec o jumătate de oră cam așa în contemplație liniștită. Opresc toate luminile din camera mea de zi, cu excepția celor de pe copac, și pur și simplu stau lângă copac și mă bucur de lumini, ornamente și sentimentul profund al păcii pe care le aduc aceste momente. De obicei, Ruby mi se alătură în poală; În ocazii foarte rare, Allegra mă încadrează și cu ceva timp. Aranjamentele uimitoare ale plăcintelor de vacanță au devenit unul dintre CD -urile mele preferate în acea perioadă.

Oricare dintre aceste CD -uri ar face un cadou grozav de vacanță pentru iubitorii de pisici de pe lista ta. De fapt, puteți face un mic pachet cadou de relaxare pentru pisicile și oamenii de pe lista dvs., combinând CD -urile cu un mic pistol pentru pisoi și câteva săruri de baie sau ceai pentru om.

Pentru mai multe informații, pentru a asculta mostre și pentru a cumpăra, consultați MusicMypet.com.

Aceste CD -uri mi -au fost trimise de MusicMypet. Primirea copiilor gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si:
Muzica clasică poate duce la o mai bună îngrijire veterinară pentru pisici?

Muzică de dispoziție pentru pisici

Muzica lui David Teie pentru pisici: muzică dezvoltată pentru urechi feline

«Ajutați să aduceți o încântare de vacanță pentru a adăposti pisicile
Giveaway: localizatorul pentru animale de companie pentru pisici și dispozitivul de instruire »

9 Comentarii la recenzie: Muzica Petului meu: Muzică clasică liniștită pentru pisici

Fisher spune:

2 decembrie 2012 la 9:41 AM

Vă mulțumim pentru recenzie! Acesta este un ar trebui să aibă – mult mai mult pentru femeie decât pisicile, dar când este calmă, suntem cu toții calmi. Cu siguranță va comanda!

Răspuns

Kathie Bass spune:

28 noiembrie 2012 la 19:29

Bună Ingrid,

Sunt un mare fan al muzicii lui Tom și am vrut să -ți îndrepți cititorii în direcția căreia are playere MP3 total gratuite disponibile pentru adăposturile înregistrate 501 (c) 3. Există muzică din muzică animalul meu de companie și numeroși alți artiști. Salvarea pe care am făcut -o voluntar cu una solicitată și am primit și diferența pe care a făcut -o în canina canină a fost fantastică, Barking a privit tăcerea și relaxarea. Așa cum am spus, din păcate, jucătorul este complet gratuit doar pentru non-profit înregistrat, nu persoane fizice, dar voi încerca să contactez pe cineva acolo și să văd dacă le vor pune la dispoziție la vânzare publicului. Sunt sigur că aveți numeroși cititori care sunt asociați sau au salvări și ar putea dori să analizeze acest proiect. Mulțumesc pentru tot ce faci. Kathie și banda Kat Haven

Răspuns

Ingrid spune:

28 noiembrie 2012 la 19:33